Saturday 24 December 2011

syukur

Syukur kepada ALLAH kerana dgn limpah kurnianya aku berjaya dalam PMR. Ya,memang aku tak jangka dapat keputusan macam tu setelah banyak dugaan yg aku tempuhi.Mana taknya,hampir sebulan aku tak pergi sekolah.itulah yg dikatakan segala benda yg berlaku terhadap kita pasti ada hikmah di sebaliknya.Aku bersyukur sangat-sangat kerana dikurniakan seorang mama yg "tahan" dgn perangai aku,yang sanggup menjaga aku(dengan pelbagai kerenah nie).Begitu juga dgn PAPA,walaupun sibuk tapi aku dapat rasa doa dia sentiasa mengiringi aku(jiwang kejab).Jasa MAMA n PAPA memang zam tak akn lupakan sampai akhir hayat zam dan 1 benda yg zam nak cakap dan mungkin jarang MAMA dan PAPA dengar..sesungguhnya..zam sayang sangat2 mama dan papa.


Selain MAMA dan PAPA,aku juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 aku yang banyak tolong bagi aku pinjam nota2(kadang aq wat harta sendiri ja..hehehe),banyak tolong ajarkan aku subjek dan bab2 yg aku terlepas.
thanks guys..I realy appreciate it...
Tak lupa juga buat semua guru2 aku yang tak jemu2 ajar malah sanggup buat kelas tambahan untuk aku(walaupun aku "agak nakal" kt sekolah).Terima kasih sgt2 CIKGU AMINAH,USTAZ SHARIMAN,CIKGU NAZARI,MR KOO,PN SOO, MR CHAN..dan semau la..hehehe

Selain insan2 diaras,aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih buat seseorang(xperlu sebut nama) hehehe.Dia banyak memberi aku semangat dan nasihat semasa aku "down" dan hilang fokus untuk belajar.YA aku akui,aku penah hilang semangat untuk belajar,tapi DIA lah yang menaikkan semangat aku(mungkin dia tak sedar..kata2 dia lah yg memberi aku semangat) untuk terus belajar sampai aku berjaya.Terima kasih gak sebab sudi jadi tempat untuk aku mengadu dan berkongsi masalah
THANKS A LOT... "dulu kini dan selamanya"

Selain dia,aku tak lupa juga kt sorang mamat nie(cam biasa tak perlu sebut nama).Dia pun banyak nasihat aku dalam bab "keagamaan" dan memberi aku semangat juga untuk belajar.Memang aku tak kan lupa,malam sebelum exam,orang lain sibuk dok study,aku dok chatting dgn dia ja..hahaha..Banyak kali gak dia tanya aku,
tak study ker..jawapan aku ringakas ja...*time sekarang dah tak leh study..time utk relax ja* hahaha.(mungkin dia tak tau,semasa aku chatting dgn dia..kat tangan aku sentiasa ada buku "toyol"<nota kecik> aku...hahahaha..kantoi sudah)

Terima kasih gak kepada semua yang bantu aku,sory kalau aku tak sebut nama korang semua(mmg x subut pun nama sesiapa pun..sapa minum susu DUGRO,dia yang hilang dahaga *pepatah baru nie* ) Aku just nak bagi tau,walaupun kecil sumbangan korang tapi amat bermakna buat aku..


TERIMA KASIH SEKALI LAGI DAN AKU SAYANG KORANG SEMUA

p/s: sapa2 yg terasa tu diam2 ja k..hehehe..
    : maaf la aku tak pandai nak karang ayat2 indah (tapi BM aku dapat A ar..*riak jab* hahaha)...semua orang ada kelemahan. kan kan kan


sampai disini ja aku nak mengarut..jumpa lagi


sebelum terlupa thanks sebab penah buka dan baca blog aku....
korang memang the best..... 

No comments:

Post a Comment